[Watercolor Lettering] Love Yourself!


So lovely lettering made by Maya Espi. Try to love anyone to share something motivational love, here Maya Espi presents "Love Yourself" in her lettering within watercoloring.

Sadly, COVID-19 has not yet disappeared from us but it feels bored if we have continued to escape from the virus, now we change our minds to fight the virus by learning about the corona virus in detail so that we can adapt to viruses like to maintain our immunity to be superior. Keep your pattern of worshiping, eating, sleeping, working, socializing, playing at very well.

Wish us luck.. God in us.. God bless us.. We are people power

if no important interests, keep the pattern style #stayhome while honing your #drawing creativity, hope you enjoy ;)

==========================

Lettering yang begitu indah dibuat oleh Maya Espi. Cobalah untuk mencintai siapa saja untuk membagikan sesuatu cinta yang memotivasi, di sini Maya Espi menghadirkan "Love Yourself" dalam tulisannya.

Sayangnya, COVID-19 belum hilang dari kita tetapi rasanya bosan jika kita terus melarikan diri dari virus, sekarang kita berubah pikiran untuk melawan virus dengan mempelajari tentang virus korona secara rinci sehingga kita dapat beradaptasi dengan virus seperti untuk mempertahankan kekebalan kita untuk menjadi superior. Pertahankan pola ibadah, makan, tidur, bekerja, bersosialisasi, bermain Anda dengan sangat baik.

Semoga kita semua dalam keberuntungan .. Tuhan bersama kita .. Tuhan memberkati kita .. Kita adalah kekuatan rakyat

jika tidak ada minat penting, pertahankan gaya pola #dirumahaja sambil mengasah kreativitas #menggambar Anda, selamat menikmati ;)

=========================

About music:
Loco by John Deley and the 41 Players

Credit to us:
Follow us on
Artery Gallery Facebook Fanpage (https://web.facebook.com/StudioArter/)
Artery Gallery Instagram (https://www.instagram.com/arterygalle...)

Our guest talent
Instagram @mayaespi (https://www.instagram.com/mayaespi)

Help us to reach 1000 subscribers by clicking on the link below
https://shorturl.at/psRTY

Berkomentarlah dengan bijak dan santun. Warga Indonesia adalah warga yang beragama dan bemartabat. Hormati agama dan kebangsaan Anda.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post